Qntemida_ztekstem_QNT-1

QNTemida F-K
QNTemida AZF
QNTemida Faktury
QNTemida Kadry
QNTemida eIK
QNTemida eWnioski
QNTemida RCP
QNTemida Płace
QNTemida ARP
QNTemida ST
QNTemida Magazyn
QNTemida Kasa ZP
QNTemida Asystent Analityka
QDeklaracje

  

Opinie Klientów

Usługi

 

Naszym Klientom oferujemy pełen zakres usług związanych z rozpoczęciem pracy przy wykorzystaniu naszych rozwiązań oraz pomocnych w trakcie eksploatacji oprogramowania.

 

Wdrożenie od A do Z

Każde wdrożenie rozpoczyna się od etapu analizy przedwdrożeniowej. W jej trakcie analizowane są sposoby realizacji przez Klienta poszczególnych procesów pracy. W efekcie tych działań powstaje dokumentacja opisująca te procesy, których komputeryzacja przyniesie największe korzyści; wskazująca komórki organizacyjne, w których system powinien być użytkowany oraz szczegółowo wyjaśniająca sposoby realizacji procesów pracy przy użyciu poszczególnych funkcji oferowanego systemu. Kolejne czynności związane są z właściwą implementacją systemu oraz szkoleniami: merytorycznymi dla Użytkowników i technicznymi dla administratorów systemu. W trakcie eksploatacji systemu udzielamy naszym Klientom bieżących porad i konsultacji, prowadzimy też szkolenia uzupełniające. W każdej chwili możemy też wprowadzić zmiany do systemu, zgodnie z życzeniem Klienta.

 

Większa wiedza – więcej korzyści z zastosowania modułów

Efektywne korzystanie z rozwiązań informatycznych wymaga pozyskania wiedzy na temat pracy z oprogramowaniem. Tylko w ten sposób można poznać wszystkie jego możliwości i zacząć czerpać pełnię korzyści z jego zastosowania. Stąd w naszej ofercie, oprócz samych systemów, znajdziecie Państwo również usługi szkoleniowe. Świadczymy także usługi doradcze.

 

Kursy i szkolenia indywidualne

Jesteśmy elastyczni i naszą ofertę zawsze tworzymy w porozumieniu z Klientem. Szkolenia mogą mieć charakter spotkań indywidualnych lub grupowych kursów. Szkolenia indywidualne na ogół prowadzimy w siedzibie Klienta. Szkolenia grupowe, czyli kursy, mogą być z kolei prowadzone zarówno w siedzibie Klienta lub w miejscu wskazanym przez niego, jak i w naszym ośrodku szkoleniowym. Odpowiednio zaprojektowany harmonogram szkoleń pozwala wdrożyć system w bardzo krótkim czasie, praktycznie bez utrudnień w bieżącej pracy Klienta.

 

Konsultacje zdalne

Jeżeli zależy Państwu na ograniczeniu kosztów konsultacji i braku konieczności organizacji spotkania, proponujemy skorzystanie z konsultacji zdalnych. Ta nowoczesna forma prowadzenia konsultacji wykorzystuje internetowe środki komunikacji - wystarczy komputer z dostępem do sieci, aby móc uzyskać porady naszych ekspertów.

 

Asysty na życzenie

Naszym Klientom proponujemy również usługę asyst. W jej ramach nasi specjaliści towarzyszą Użytkownikom systemów w ich codziennej pracy. W ten sposób mogą na bieżąco udzielać wskazówek dotyczących ich obsługi, a także odpowiadać na pytania Użytkowników.

 

Pomoc w każdej chwili

Użytkownikom naszych modułów udostępniamy telefoniczną linię pomocy technicznej (dostęp do niej gwarantują odpowiednie zapisy w umowach zawieranych z nami przez Klientów). W ten sposób zatrudniani przez nas specjaliści pomagają zdalnie w pełnym wykorzystaniu funkcjonalności modułów.