Oferta konsultacji QNT

 


Konsultacje to zasięgnięcie opinii u specjalisty, w celu wyjaśnienia lub uzyskania rady odnośnie konkretnego zagadnienia.

 

 

Podczas konsultacji z ekspertem QNT Użytkownik może uzyskać wszelkie wyjaśnienia i odpowiedzi odnośnie intersujących go zagadnień z zakresu obsługi systemu.

 

Dla mniej obeznanych Użytkowników systemu jego bogactwo funkcjonalne może sprawić mylne wrażenie, że wykonanie części zadań jest skomplikowane. Aby przekonać się, że tak nie jest i aby rozwiać swoje wątpliwości można samodzielnie zagłębić się w lekturę Instrukcji Użytkownika lub sięgnąć po profesjonalne wsparcie ekspertów QNT. Udzielenie dodatkowej pomocy może obejmować swoim zakresem dogłębną analizę zagadnienia, jak i przekazanie zrozumiałych wskazówek, jak należy postąpić w danej sytuacji.

 

Oferujemy różne formy i możliwości w zakresie organizacji konsultacji, tak aby każdy z Użytkowników mógł wybrać ten typ wsparcia, który najlepiej odpowiada Jego potrzebom. 

 

  

Rodzaje konsultacji 


1. Konsultacje u Klienta

2. Konsultacje telefoniczne

3. Konsultacje zdalne

 

 

1. Konsultacje u Klienta

 

kon kli 300Jeśli chcą Państwo pozyskać informacje z zakresu obsługi systemu, spotkając się osobiście ze specjalistą QNT w Państwa siedzibie, wręcz przy własnym biurku, zapraszamy do skorzystania z oferty konsultacji realizowanych u Klienta. Możliwy termin spotkania oraz informacje o kosztach uzyskają Państwo, kontaktując się z naszym działem handlowym.

 

W wypadku niektórych umów zawartych z QNT warunki korzystania z konsultacji uregulowane są jej zapisami – zachęcamy do zapoznania się z treścią Państwa aktualnej umowy. Wśród jej zapisów znajdują się także informacje o wymaganiach technicznych, które są niezbędne do spełnienia dla prawidłowego działania systemu – prosimy pamiętać, aby Państwa sprzęt komputerowy, z wykorzystaniem którego mają odbyć się konsultacje, spełniał wyznaczone standardy.

 

Rodzaje konsultacji

 

 

2. Konsultacje telefoniczne

 

kon tel 300Jedną z metod uzyskania odpowiedzi na pytania z zakresu obsługi systemu są dodatkowe konsultacje prowadzone telefonicznie.

 

Po stronie przewag tego rozwiązania należy wymienić relatywnie krótszy czas oczekiwania na kontakt z konsultantem oraz niższy koszt świadczenia usługi niż ma to miejsce przy konsultacjach realizowanych w Państwa siedzibie.

 

Do wad konsultacji telefonicznych należy brak komunikacji wizualnej, który może utrudniać prawidłowe przedstawienie problemu i zastosowanie się do otrzymanej odpowiedzi. Z tej racji, metoda ta jest zalecana Użytkownikom obeznanym z systemem oraz związaną z nim terminologią.

 

Rodzaje konsultacji

 

 

3. Konsultacje zdalne

 

kon zda 300Metodą prowadzenia konsultacji, która łączy zalety konsultacji u Klienta i telefonicznych, jednocześnie eliminując ich wady, są spotkania on-line, prowadzone zdalnie, za pośrednictwem sieci Internet.

 

Konsultacje zdalne to najłatwiejsza metoda pozyskania odpowiedzi na gnębiące Państwa pytania z zakresu korzystania z systemów QNT. Dzięki konsultacjom zdalnym, mogą Państwo w komfortowym zaciszu własnego gabinetu wziąć udział w spotkaniu ze specjalistą QNT. Brak konieczności fizycznego przemieszczenia się konsultanta ułatwia znalezienie odpowiedniego terminu spotkania. Konsultacje zdalne to także wyraźne oszczędności finansowe. Usługa tego typu może być tańsza, ponieważ nie występuje potrzeba organizacji fizycznego spotkania stron - dzięki tej formie konsultacji mogą Państwo płacić tylko za faktyczny czas kontaktu z ekspertem QNT.

 

Do prowadzenia konsultacji on-line wykorzystujemy program GoToMeeting firmy Citrix. Jest to profesjonalne narzędzie, którego koszt zastosowania w całości pokrywa QNT (dla Państwa korzystanie z programu GoToMeeting w celu spotkania z QNT jest bezpłatne). Również pozostałe kwestie organizacyjne pozostają po stronie QNT – Państwo otrzymują jedynie link, który należy kliknąć w celu nawiązania połączenia.
Dla jeszcze nieprzekonanych do nowej formy spotkań z QNT przygotowaliśmy materiały informacyjne i podręczniki (pobierz pełny lub skrócony podręcznik w pdf) oraz stworzyliśmy możliwość nawiązania próbnego połączenia i przetestowania możliwości programu GoToMeeting ze wsparciem konsultanta QNT.

 

GoToMeeting pozwala na komunikację głosową, przekazywanie obrazu wideo z kamerki, komunikację tekstową, transmitowanie obrazu pulpitu (lub wybranego okna) komputera prowadzącego lub komputera dowolnego z uczestników, a nawet na przejęcie zdalnej kontroli nad klawiaturą i myszką (po uzyskaniu zgody uczestnika).

 

Do wzięcia udziału w spotkaniu on-line za pomocą GoToMeeting w większości wypadków wystarczy komputer połączony z siecią Internet (dokładne wymagania techniczne znajdą Państwo na stronie producenta). Aby w pełni skorzystać z dobrodziejstw tej formy konsultacji, zalecamy, żeby do komputera podpięte było urządzenie wyjściowe audio oraz mikrofon (mogą to być zarówno urządzenia peryferyjne, na przykład zestaw słuchawkowy z mikrofonem lub nawet głośniki i mikrofon wbudowane w monitor lub komputer – jak ma to miejsce w większości laptopów). Przypominamy również, że jeśli elementem konsultacji ma być korzystanie z systemu QNT na Państwa komputerze, to musi on spełniać odpowiednie, zapisane w umowie dotyczącej tego systemu, wymagania techniczne.

 

Rodzaje konsultacji